SANNING

hej hej har inte bloggat på en vecka WOOOW
kan bero på att jag hade lova här i fredags och för att jag har varit utan internet lördag-onsdag :)
orkade inte igår hehehe
vill bara berätta att folk som går på personangrepp i en diskussion är PATETISKA.
att  börja kritisera andras utseende, livsstil och dylikt är bara töntigt.
I alla bråk där jag blir involverad så gör jag inte sånt, jag försöker undvika det för att det är så patetiskt och korkat. Jag vill vara den större i bråket/diskussionen som kommer med bra argument och inte är elak utan bara rak på sak. men jag börjar känna att min tålamod falnar, snart kommer jag inte orka och då kommer jag bara säga allt jag tycker i världens raseri och jag kommer inte kunna behärska mig. kanske är det bra?
att inte trycka undan ilskan. får se.
ska vara elak nästa gång moahahaha :)

Kommentarer
Postat av: nikki

mean is FUCKING fantastic!!!

2010-04-10 @ 21:55:40
Postat av: Elli

HAHAHHA JA SÅ SANT SÅ!!

2010-04-11 @ 21:24:49
URL: http://painshutdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0