VANESSA - Genki

jag blir så jävla depressed av att läsa Genkis blogg :/
allt han skriver om påminner mig bara om att mitt fucking favoritband splittras en vecka efter min födelsedag, en vecka efter att jag har vart på livets konsert.
Sen att jag inte kan köpa fucking TRUE END något annat ställe än Brand-x gör mig ganska pissed... måste ha skiten :/
ska prata med mina fantastiska föräldrar för jag måste ha den... gråter mitt liv.
Vill också bifoga ett PS att Genki har blivit så jävla clean cut och vacker, inte längre det halvtrashiga arga manlig byltet han var förut. Trodde inte han klädde i svart/mörkt hår med tanke på hur han såg ut i det tidigare. Men på allvar, han är vacker...
Livets man ;U;


Kommentarer
Postat av: Hamie(VIVIDCOLOR@bdb)

Genki är finast ;u;

2010-04-12 @ 22:31:51
URL: http://dropi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0