DAGEN DAG'N

IDAG VAR EN LIVAD DAG!!!
Började den med Keeso och wilhelm på ung'08.. sen blev wilhelm sur på teatetfolket och dom drog.. då träffade jag Julia och Nea!!! Vi råchillade tills julia skulle träffa tove. SÅ DÅ GJORDE HON DET!! Sen skulle Tove dra och typ.. köpa cigg så vi satte oss på muren! och VILKA SER VI INTE DÅ!!! JO ZUMI, SPARRID OCH MADDA!!! så Vi JAGAR DOM!! Och finner dom och umgås med dom väääldigt länge, sen åkte Nea hem och åt! Sen skulle dom dra :(
Och Tove skulle komma tillbaka, så var vi med henne!!!! och sen kom nea tillbaka!!!!!!!! och vi köpte kaffe och.. chillade. sen så gick vi till pendeltågen!!!! och tove åkte hem, sen sade jag farväl av Julia och Nea och åkte på¨mitt tåg!!!! NU FÄRGAR JAG HÅRET.
Imorgon är det Meuwcon!!! ska träffa Sparrid, Madda och Zumi!!!(nu heter du så :@) OM ÖÖH NIO TIMMAR!!!!!!
DÅ SKA JAG MANBA UP OCH SEN SÅ BLIR DET KÖÖÖ, Då kommer Julia och Nea dit<3
 Kanske kenneth?!?!?!?!?! DET KOMMER ÄGAA!!!
JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT MIN BILJETT!! TACK LARS!!<3<3<3 AVSLUTAR MED EN CAMBILD PÅ MIG ATM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0