I wanna slit your throat and fuck the wound

BILDUPDATE!!!!

Jag och Tove i lördags!


Tågar och dräggar oss


PUNKADE MIG INNE PÅ TOAN I KULTAN


skoltoan<3


spillde cola på mitt golv :(
fail


Jag och Aida är snygga cheyer!


Sarskalsonger på H&M till dig Tove!!


väldigt svårt att motstå<3


Älskar min hajtröja ;u;<3


Jorden är bananig! som bananen Anita slängde på tåget!


någon gång minns inte när!!
men Lova är så japanisk!!!


HEART <3


Hade ingen bild när ni heartade så jag fejkade lite hehehehehehe

Kommentarer
Postat av: TOVE

Jag lyssnar på ultrakonstig.... vitrysk/rysk GOTH för jag har inget bättre för mig HAHA <///3



Världens livsbilder <3



Kalsonger -W- <3

2010-09-01 @ 10:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0