MANNEN MANN'N

FÖRST vill jag bara säga att jag är fett punkig och cool i meine new clothes och när jag chillar runt i hemmet!!


SEN vill jag bara säga att jag verkligen inte gillar tjejunderkläder, whats the point att ha ett snöre i rumpan och underkläder som varken sitter bekvämt eller ens ser särskilt snyggt ut och bara hamnar fel så att man hela tiden måste gå runt och gräva sig själv mellan benen för att "trosorna har glidit in".
Hur undviker man det här problemet? Bomullstrosor!! JA! eller ännu bättre, BOXERTROSOR! JA! Eller det allra bästa...... Kalsonger! mina damer! kalsonger är livets underkläder för både män och kvinnor!


GRUPP 1 - fyra par boxertroser,
GRUPP 2 - fyra par bomullstrosor,
GRUPP 3 - sex par kalsonger (exklusive de jag har på mig)

Jag gillar mina kalsonger<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0