LIVETS?!?!?!

SERIÖST JAG SUGER PÅ ATT BLOGGA MEN HAHAH
Skolan började i måndags!
Började först typ prata med Mimmi för hon satt bredvid mig men med henne kom Gamze och Fanny vilka jag NO LIKEY för dom typ hatar mig för att jag sa till någon att jag inte fattade varför gamze går juridik men aja W/E typ idag chillade jag med Halima och Anita´som förövrigt är FEEETT snälla så jag ska nog chilla med dom istället HAHAH, öh typ umgås lite med några i Nikkis klass också typ Aida och Sara som också är trevliga! börjar tio imorgon<3
JAG SKA FÅ EN DATOR!!! EN DATOR!!!!
behöver bara betala 2000 och får en sprillans ny acer!! <3
och öh min mamma smygstädade mitt rum när jag var i motala så nu ser det ut såhär!!


Har ingen ordentlig före-bild så jag ritade lite på bilderna för att illustrera min gigantiska röra, har inte städar sen januari!!! det kan vi börja med och JA jag hade de där bergen av kläder och saker


Jag hade UNGEFÄR en kvadratmeters rörelseyta om man bortser från mina uppbanade gångar mellan sängen och dörren AHHAHAHA, min garderob var TOM men nu är den SMOCKFULL...
älskar min mamma!!!!


 

Tove, Jemina och Linnea var fetaste coolingarna i måndags!

Kommentarer
Postat av: tove

HAHA orkar inte hur dåligt synkade vi är/det faktum att vi inte kan dansen ordentligt <3

2010-08-25 @ 22:38:22
Postat av: alice

Jag tror din klädhög var liiiite större asså!

2010-08-26 @ 18:14:35
URL: http://ultragroteskt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0