30 dagar 30 saker

Dag 06 – Din dag
Ja du min dag idag.
Okej började med att jag försov mig en timma! men det var lugnt för jag klarade mig på mina 24 minuter ya! Sen så åkte jag och pappa och hämtade upp Emelie för att sedan fortsätta till min skola! I bilen pratade vi om Sagan om ringen, Harry Potter och något mer, minns inte riktigt vad.
I skolan så satt vi först och sminkade oss och sen kom Patrick och gjorde oss sällskap, detta genom att han och Emelie diskuterade WoW och olika iphonespel. Medan jag själv satt och sjöng för mig själv haha.
Efter detta så kom sara och jag följde med henne ut, jag gick efter det med Emelie till mitt skåp för att lämna min jacka och gå till franskan. Vi fick tillbaka våra prov, kung som jag är så fick jag MVG. Efter lektionen hade vi håltimme i två timmar då jag åt och sen satt och tittade på när Linus och André spelade och skrattade varje gång någon av dem dog :) Jag fick även ockupera Linus Ipod och konstaterade att det enda han lyssnar på som är bra är Metallica och Kent. Sen så hade vi matte, Sandra satt då och ritade på mig och jag klottrade satanistiska saker i min mattebok :) det var KUL, sen hjälpte(försökte) jag André med hans mattereparationer och jag och Sandra retades rejält med honom och Jonny. Efter detta hade vi prov i familjerätt och jag var fett snabb men svarade på allt och det kändes bra :) Sen så stötte jag på Aida och jag följde med till hennes gamla skola där vi satt i väntan på att min buss skulle gå vid halv fem. När jag kom hem tittade jag på Den lilla Sjöjungfrun med min storasyster och åt mat. Getterna och hästarna fixade jag sen och nu så ligger jag här i min underbara säng och tare COOLLUGNT aite.
Naite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0