30 dagar 30 saker

Dag 11 - Dina syskon
Har bara ett syskon, min storasyster Carolina!

Vad ska man säga, vi bråkar typ konstant men ändå så är vi fett bra vänner typ jämt.
Vi delar (oftast)samma humor och kan låtsasbråka jävligt mycket varav detta ofta övergår till ett riktigt fysiskt bråk och slagsmål:)
Jag älskar min syster och hon är min största förebild, fett klyschigt men det är sant!

Dag 12 – Vad som finns i din väska
Frågan är snarare "Vad som inte finns i din väska" haha, nejmen jag har fan allt i min väska!!!
Parfym, body butter, handcreme, myrraolja, hårspännen, smink, tuggummi, något att dricka, min telefon, hörlurar, skolpapper, pennor, lypsyl, ringar, halsband, mössor, halsduk, nagelfil, pinsett hahha!!

Dag 13 - vad som finns i din väska
Varför frågar dom det igen?

dag 14 - vad du hade på dig idag
My wolfshirt from la Gina tricot, linne från Only, "lack"leggins från Jag vet inte, tigerstrumpor från JC, BH från H&M, trosor från björnborg och tjocktröja från Djurgårdsbutiken :))))

dag 15 - dina drömmar
Mina drömmar är helt knas!!! Jag svär, min senaste otroliga dröm var den som innehöll kyuhyun och ett ridhus och ett kärleksmontage<3 Finns fan inget bättre än montage!!! Jag drömmer alltid lagom realistiska drömmar man INTE vill vakna ifrån och när jag väl kommer ihåg en dröm så är det i detalj hahah! Älskar mitt huvud ibland asså<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0