30 dagar 30 saker

Dag 18 - din kärlek
Min kärlek... oj satan. skulle kunna säga min kärlek till min familj, min kärlek till musiken, min kärlek till Tolkien.
Men den kärleken de vill att jag ska blogga om vill jag nog hålla för mig själv, de flesta som känner mig vet nog... De borde iallafall veta. Hehe

Dag 19 - något du ångrar
Den där horiga kvällen nere i lillstugan med bästa vänner och mindre bra vänner.

Dag 20 - Denna månad
December, hopp har släckts, hopp har tänts. Liv har tagit slut, jag har tagit slut, det har varit groteskt kallt och samtidigt så äckligt varmt inombords att jag nästan kräkts lycka.

Dag 21 - ett annat ögonblick
humhum, kan väl dra ögonblicket igår, när Emelies iphoneapp "mood detector" drog rätt på både hon och mig med humöret!!! Helt otroligt vare!!!

Dag 22 - något som gör dig upprörd
Döden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0