blir fan ledsen asså

Har jag nämnt hur mycket jag älskar Lady Gaga?
Jag älskar henne, avgudar henne, lever nästan för henne, allt hon gör har en plats i mitt hjärta, hon får mig på bra humör när jag mår piss, hon är så jävla stark, underbar, åh gud hon är det bästa denna jord fått<3

Men iallafall, har spenderat helgen med Emelie typ, har kollat på tusen filmer och jag har mått piss :(
Var på hockeymatch i lördags också, var typ fett sjuk men vafan, hockey<3
Synd med en förlust när man märkte att vi var det starkare laget.
Sitter och läser bibeln och känner bara hur mycket jag älskar att läsa om Djävulen.
Har på allvar börjat läsa uppenbarelseboken ordentligt nu, blir helt till mig och asfokuserad så fort de nämner "draken", "lammet", "odjuret" och "den falske profeten" jag bara ihohihouhoihh Satan<3
Kommer typ bli satanist inom en snart framtid ;___;

Ska dra till internetcafé och gamea imorgon med Emelie och sen ska jag slagga hos Lina, har typ inga lektioner på tisdag TROR jag :S:S:S Emelie slaktade min hals idag, körde upp ett sugrör rätt i gommen på mig så jag började blöda jag ba SLYNA!!! typ...
Vill ha en nya dator så jag kan ha STP, AW och ED ;___;

Kommentarer
Postat av: Frank

Alltså gå inte och bli satanist nu :(

2010-12-06 @ 10:13:21
URL: http://spacemankent.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0