Love is such a strong word but i really really really really really like you :*

Todays outfit btw


Och min nya fabulösa nyårsklänning<3


Ja iallafall jag tänkte förgylla er med mitt liv iallafall.
Eeeeh Jag har fått MVG i rättskunskap! känns fett nice!
Var med Torun i onsdags(då vi även hade skolavslutning, fett ovärt) och handlade nya underkläder och nyårsklänning hiohouho<3 Dör nästan, det var rea och jag köpte asfina trosor och en bh och strumplästerband som matchar trosorna, ska bara köpa matchande bh typ nu på mellandagsrean hihouhohuoi<3
Igår hade jag ridning och fick min underbara Cafe latte sista ridlektionen på terminen och även för mig i den gruppen, eftersom jag har bytt grupp och numera rider STOR HÄST åh ja...
kan då iallafall lägga upp lite bilder på pluttan min
 

nuttan ;u;
To continue with life!! Jag känner julen med Gackt - mizerable i högtalarna, asnajs ju!!!
Fick fan julklappar alltså!!! En pyjamas, nattlinne(HAHAHLOL), pengar och en termosmugg!! Jag ba :*
Och imorgon kommer jag få ännu mer pengar av camilla och christer och sebbe och jennifer, då blirre fanimej nenya och light of the evenstar dirr asså!!
Oj shit någon skrev på FBchatten blev asrädd HAHAHAHAH
Anyways igår när vi åkte hem hämtade vi upp Emelie och hon gav mig en tröja i julklapp med en tiger på ;u;
ska fan fota alla mina tigerkläder och visa<3 Har groteska mängder.
2 par tigermönstrade strumpor(1 par i färg och 1 par svartgråa)
1 tigemönstrad kofta
1 par tigermönstrade knästrumpor(nylon)
1 tigermönstrad klänning(h3h3)
1 tigermönstrad kofta
3 tishor där motivet är ett tigeransikte
2 tishor med hela tigrar (1 med fem tigrar som chillar & 1 med en tiger som smyger h3h3)
1 tigermönstrad ring(HAHAH)
1 tigermönstrad sjal
2 par tigerkalsonger(1 par mönstrade och 1 par med ett tigerhuvud på)

I kinda liek them tiggers aye... ska fan ha minst ett plagg av allt med tigerkoppling på åhja.
Kommer få presentpanik i U.S.A och köpa upp alla mina pengar och ba HÄR HÄR HÄR PRESENT
Sara - nyckelring
Emelie - skor
Lina - disneygrej
Delal - armband
Renée - något fräscht
Anita - någonting HAHA
Sandra - Någonting HAHA
Torun - något från disneyworld
Lina - jag vettefan
Fanny - vettefan
Madde - handsprit
ALLTSÅ KOLLA BARA ;___;
Och jag vet inte ;__;
men mitt största shopping target är den största plysch scar jag kan hitta på disneyworld!!!!!
jag svär, life size eller större :)

Kommentarer
Postat av: din solklara favorit

När jag åker till London/Italien så kan jag köpa en tiger till dig, och så kan jag också få någonting nice behöver inte just vara armband (jag är sjukt kräsen, stackars dig men du älskar

mig :)) ha det bäst i miami, du är sämst.

2010-12-25 @ 12:45:06
Postat av: Madde

handsprit<3 HAHAHAHA

2010-12-25 @ 16:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0