min första tanke

Min första tanke så fort jag får veta något
Är att springa till dig
Berätta för dig
Det första jag vill göra när något händer
Ät att springa till dig
Berätta för dig
Mitt hjärta säger åt mig att skriva till dig så fort jag får impulsen
Mitt hjärta säger åt mig att skrika till dig hur mycket du betyder.
Min första tanke är alltid
Att springa till dig
Berätta för dig
Prata med dig
Röra vid dig
Gråta ut hos dig.
Jag vill varje vecka, varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund vara med dig.
Springa till dig.
Jag vill springa till dig nu.
Men frågan i det här är inte längre vad jag känner, om jag springer.
Frågan är om du möter mig halvvägs i kylan med en omfamning?

Come a little closer 'cos I'm loving you~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0