Någon jävla mojs

Dag 01 - presentera dig själv

eehh jag heter Ellinor Linnéa Vivianne Sjöberg, Vivianne som inofficiellt mellannamn eftersom jag valt att lägga till det i efterhand efter min mormor.
jag bor på en bondgård i en bondehåla fylld av bönder.
För att visa min bondehet så kan jag berätta att jag har två getter, tre hästar, en hund och en katt hemma.
ehh jag rider på ridskola, gillar alltså att hoppla hest.
Jag går i skolan i östra gymnasiet, skogås. första året med inriktning samhäller -> Juridik.
Jag gillar det mycket, och venner, jag gillar venner.
Mina närmsta vänner kan enas om att jag är rätt elak mot folk jag känner bra eftersom jag då inte riktigt ser ett skäl att vara oärlig. Den underbaraste beskrivningen på mig är av mig själv och lyder "Jag är sarkastisk, dryg, jobbig, otrevlig och relativt odräglig! men detta är en del av min charm och jag vet det". Jag har egentligen inga bra sidor men det verkar folk inte märka så jag lever med det!!!
HERRÅ

Kommentarer
Postat av: Alice

bondgård i en bondehåla fylld av bönder<3<3

2010-12-03 @ 18:09:09
URL: http://ultragroteskt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0