TODAY

Dagens låt: Svanprinsessan - Öva öva öva
Dagens klädsel: Nattlinne och pyjamasbyxor
Dagens frisyr: godmorgon?!
Dagens mat: Franssons frestelse
Dagens drog: Julmust....
Dagens tråkigaste: Måste packa och tvätta
Dagens humör: trött

/  /  /

Vädret utanför mitt fönster: mörkt
Lyssnar på just nu: Lady Gaga - Boys boys boys (Manhattan clique remix)
Igår gick jag och lade mig: kvart över tolv!
Idag vaknade jag: tjugo i elva typ
Jag har på mig: nattline, pyjamasbyxor och trosor
Senaste person som ringde mig: Emelie
Senaste person som jag ringde upp: Mini
Senaste person som skickade sms till mig: Julia
Senaste person som jag skickade sms till: Julia
Senaste vän jag addade på Facebook: VENE :S:S:S:S
Som addade dig: Fabian
Senaste person som mejlade mig: Vene
Senaste sajt som jag kollade på: FB
Ska göra idag: tvätta och packa
Bra eller dålig dag idag? helt okej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0