30 dagar 30 saker

Dag 07 - din bästa vän
Är ju sådär typisk svensk och har flera bästa vänner så jag ska berätta om dem alla,
Mikaela

Mikaela har varit min bästa vän längst av all denna tiden, första gången vi träffades var på BB när jag var nyfödd, jag har känt henne i 16 år och jag älskar henne så otroligt mycket, så mycket att jag ser henne mer som en syster än bara en vän, när vi var yngre gjorde vi allt tillsammans och våra nostalgitrippar är sjuka! Med henne är jag så jävla säker och mig själv som jag kan bli och jag kan berätta allt för henne. Vi har glidit ifrån varandra sen sommaren igen men trots detta så värdesätter jag henne högst av alla mina vänner, vi har en jävla massa meningsskiljaktigheter och är galet olika, men detta hindrar inte oss från att vara wondercouple, Ellinor & Mikaela, Lola & Candy, Bimbo & Bitch <3

Erika

Erika har jag känt precis lika länge som Mikaela med tanke på att dem två är syskon, jag och Erika har blivit tajta för ungefär ett år sen och jag har verkligen börjat värdesätta henne som min vän och inte bara min systers vän eller min väns syster. Jag och Erika kan ha livliga diskussioner och  jag är så jävla glad i hennes närvaro.
Alltid när vi var mindre och alla fyra lekte så var jag och erika ett team och carro och mikaela. Jag delar så många minnen med Erika och fy fan vad jag älskar henne!

Carolina

Min underbaraste Lina, vi lärde känna varandra i trean och sen dess var vi oskiljaktiga. Även om vi inte träffats så himla ofta så har hon varit en person jag alltid kunnat lita på. Alltid har hon funnits där och jag älskar henne och vi har gjort så mycket! Vi gick i samma skola 3an till 6an och nu i gymnasiet har vi återförenats<3
Hon och jag har så jävla kul ihop och jag tror inte man finner mer än ett uns av allvar mellan oss två!

Nicole

Jag och Nicole lärde känna varandra i ettan och har gått från att vara vänner till bekanta flertalet gånger, det var 8an-9an som vi verkligen fann varandra och blev oskiljaktiga, alltid var det "Elli och Nikki" bffs liksom! Jag pratar om allt med henne och vi delar samma skruvat elaka humor, vi är så olika det går men ändå så lika som det går.

Emelie

Jag vettefan hur länge jag känt Emelie men kanske sen jag var fyra? Jag och Emelie hade en riktigt hatkärlekrelation, ena dagen AVSKYDDE vi varandra och dagen efter lekte vi som ingenting. Vi är fortfarande lite på det sättet nu, fast mer att vi blir irriterade på varandra jättelätt men efter en kvart är det bortglömt och vi fnissar som små skolflickor.

Sen så finns det ett flertalet cheyor jag tycker om jättemycket också!

Dag 08 – Ett ögonblick
Va? Ska jag berätta om ett ögonblick? Finns ett ögonblick jag vill berätta om, men..... jag ska inte berätta om det här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0