HEMMA NU

är tillbaka ifrån sollentuna och dricker te gott<3
ska gå och lägga mig snart tror jag men jag MÅSTE duscha HAHAH helt seriöst. har inte duschat sen i fredag USCH..
pratar med Tove på msn :)
luv dat gurl no kiddin'
Idag har jag och lina FÖRSÖKT synka både cuerpo och shinjitsu ni gyarusa men det har bara slutat med att vi dansar zombiepara :) får filma det någon gång, riktigt snyggt.
Sen så ööh... gjorde vi inte så mycket, SpaRRis kom över men that's typ it..
har idag väntat sammanlagt 2 timmar på tåg/bussar
Bra där SL/Banverket :) verkligen... bra där
Slänger in en oredigerad bild på mig från typ förra veckan
och JA jag hade tappat en nagel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0