KUNGSBERGET

Kungsberget imorgon WIHOO!!! ska gå och lägga mig typ nu eftersom jag ska upp klockan FEM på morgonen.
Det är fan inte naturligt!! Hade nationella idag, som resten av sveriges niondeklassare.
Kände att det gick riktigt bra faktiskt. för er som också hade det då valde jag "vilka är vi?" :)
Har duschat nu och plockat lite i mitt rum. Bytte ut mitt glasbord mot en byrå med lådor. blev riktigt bra verkligen! ÄR NÖJD. ska möblera mer imorgon, ska flytta på min säng och mitt nattduksbord samt slänga ut mitt äckliga sminkbord! usch. måste egentligen gå ner i garaget och hämta min jacka men det gör jag nog imorgon troligtvis.
Har förresten börjat TÖJA örat ;) har än så länge inte kommit så långt eftersom jag började igårkväll. men men, it's a start. Tycker Lady GaGa kan komma till sverige i sommar/vår igen så jag kan KÖA i EVIGHETER och bara chilla/njuta hehe have a good time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0