ORKAR INTE KÄRLEK

Jag måste bara få skriva av mig.

Jag är så jävla trött på kärlek.

Visst, såklart jag vill ha någon hos mig och kunna vara kär.

Men inte just nu, just nu känner jag mig nöjd.

Jag har de mest fantastiska vännerna man kan ha.

Jag tror inte jag någonsin tidigare i mitt liv haft så underbara vänner som just nu. och pågrund av dom så behöver jag inte kärlek.

Jag orkar inte med kärlek. Det är uttjatat, löjligt, idiotiskt och får en att bete sig som jag vet inte vad. Sen så bara måååste man gnugga in det lite extra hårt i allas ansikten.

Ja men visst, ni är ju kära. DÅ är det ju okej.

Haha nu kommer många säkert ta mig som en bitter singelbrud. men ja, jag är en bitter singelbrud, det skulle ni också vara om ni vart singel i 7 år :)

Klart som fan jag har rätt att bli irriterad och bitsk över all jävla offentlig gussenull som sprids runt i det överkommersiella Sverige.

Tar ett exempel, ALLA HJÄRTANS DAG, världens mest korkade och idiotiska högtid som inte ens bör kallas högtid för ärligt talat? vad är det för något, en dag då man ska köpa extra mycket choklad och blommor och visa hela världens hur fantastisk just ens egen kärlek är. Den här moderna finurligheten existerar bara för att företag vill rippa folk på pengar :)

That's it! nu tänker många säkert "men hon tycker bara så för att hon är en bitter singel ;)" men nä nä, även om jag haft en pojkvän som jag kunde gussenullat med hela dagen så skulle jag inte velat det.

Det är en dag då det bestämt att man ska vara lite sådär extra romantisk ;)

Jag vill hellre att man kommer hem en helt vanlig dag och blir bemött på sötaste sätt än att man går runt hela dagen och tänker "Undrar vad han ordnat för alla hjärtans-dag present till mig?"

Iår spenderade jag min alla hjärtans dag på bästa sätt.

Jag spenderade den med mina vänner, med Lova, Tove och Emelie.

Och jag föredrar nog det än en inplanerad gussenullkvart med min kille :)

Ge mig choklad, en cola och sagan om ringen på tv:n så skulle min alla hjärtans dag vara perfekt!

GAH jag ORKAR INTE MED KÄRLEK.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0