otroliga filmen

hey sitter och har nysds gjort klart den otroliga videon om mig själv (:
kolla min kanal yo http://youtube.com/disconnectedbitch
så himla bra jag vet<3
Jag är livets bästa vampyrdråpare
Gneki är en vampyr som är kär i mig men som ändå vill döda mig :(
Tove och Lova är lesbiska häxor
Lina är en tusen år gammal ex-demon
Vell är en neurotisk kille som happens to be dating the ex-demon
Aiji är min väktare/fadersgestalt och vet inte om han ska hjälpa mig eller inte :(
Koichi är min lillasyster som blivit tillfångatagen av Tatsuro
Tatsuro är en demon som vill ta med sig Koichi till underjorden för att bli hans brud :)
världens handling!!!!!!!!
Lady gaga är bäst oki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0