I am a servant of the Secret Fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you, flame of Udûn.

Sagan om ringar mig!!!!
Jag har tittat på de två tornen för mycket...
så mycket att jag kan sitta och vara helt inne i min dator och ändå veta varje ord dom säger i filmen :S
hehe jag behöver inga jävla subtitles!!!
I'm too fantastic!
Tittade på X-Men idag :(
älskar Gandalf, älskar Magneto, älskar Ian Mckellen :(
seriöst, skulle vilja ha honom som morfar. puss puss liksom
sen vill jag ha viggo mortensen som make... och... Cate Blanchett som mamma, Bernard Hill som pappa, Ellen Page som storasyster och cole sprouse som lillebror... även fast han är två år äldre än mig.. han får bli min lillebror.
sen vill jag ha........ Dolly Parton som farmor.. mormor... vill jag ha kvar min egen.. och farfar vill jag ha... johnny cash
shit vilken fin familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0