HAHA ENDA BILDEN

Idag skulle vi haft sexualkunskap men när vi står där nere så ringer bert johanna och säger att vi tydligen inte ska ha det så då börjar vi vandra uppåt skolan men möter då Agneta och sen blev det sexualkunskap ändå, eller mest snacka men det var mysigt ändå. Resten av dagen förflöt väl som vanligt, Bild - Svenska - Lunch - Slöjd - SO - hem.


Min pappa skällde ut mig idag, och så rebellisk som jag är så bråkar jag tillbaka, för att han har fucked up åsikter som får mig att känna som om jag vilken sekund som helst cuttar sönder mig själv, hahah. Men ah, låg uppochner i min fotölj och skrek/bölade (:


Träffade även mikaela en snabbis när vi fixade hästarna och nu sitter jag och installerar min webbkamera som jag hittat ;u;<3


Enda bilden jag tog idag(som vart osuddig) blir på stina, sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0