HELGEN

OKej men min helg var kanske inte den bästa.
Det började bra i fredags då jag drog hem till Nikki där vi drack kaffe och spenderade lite kvalitétstid med varandra, sen drog vi ner till torget och väntade på Jessica och Stina, när de väl kom så ah drog vi hem till Emma och kollade på Gossip Girl! love it! tjockade oss fett mycket<3 thnx for a great night!!
sen så när alla skulle dra så drog jag mig till lina och slaggade där. På lördagen så åkte de ganska tidigt så jag låg och sov ett tag men gjorde mig sen iordning för min dag i stan med Lova :)
vi gjorde inte mycket aha, hon köpte underkläder och jag köpte mat. Sen när lova dragit iallafall så träffade jag lina igen och vi åkte hem till henne och får sen ett samtal av sakina(mm. som vi skulle varit med i stan och ööh.. partajat) om att det kommer vara fullt med poliser där så tydligen ska vi dra till nynäshamn. vilket vi gör. Jag var iallafall sådär lagom opepp och så men sen när vi vart hemma hos den här killen Alex ett tag och allt är inte kul så vill vi få reda på vart fan vi ska sova. Men ingen av herrarna i nynäshamn kan vara allvarliga och berätta vart för oss. Vi hade i kris kunnat sova hos tove men nää, eftersom dem inte kunde berätta att de knappt hade platser så missar vi ju sista pendeltåget. KUL!! SKITKUL VERKLIGEN TACK!
men jaja, sen får jag+lina+tove plats hos Victor typ. Vi ligger tre stycken i en skitliten säng och Tove sitter på golvet på en massa kuddar. fick iallafall typ tre timmars sömn. Direkt på morgonen efter så åkte vi hem till lina och var där vid elva, åt frukost och tog det lugnt. eftersom hon fyller år idag så firades hon igår av släkt+mig :)
det var ytterst trevligt!!
Sen så åkte jag hem och aah, hittar inte min mobil så jag skriver en lapp till henne där jag ber henne att väcka mig när hon åker. gör hon det? NEJ.. så jag försover mig och missar den roligaste dagen i skolan. MM TACK!!!!'
GUD VAD GLAD JAG ÄR!!
Har iallafall tittat på inspelat Criminal Minds, Cougar Town och Gossip Girl ;)
ska platta mitt hår nu :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0