INGEN SKOLA IDAG, NEJ

Okej idag var jag inte i skolan utan försov mig rätt rejält. oops, iallafall så var jag hemma och städade hela jäkla dagen!!!!
SÅ NU ÄR JAG KLAR!!! nästan
måste bara dammsuga och skura hehe... rensade även min garderob då den var så full att jag inte kunde stänga den hahah, hade så himla mycket kläder jag aldrig använder så jag slängde bara ut dom haha.
Har även typ, tvättat asmycket och hunnit med att ta en latte ute i solen.
alltså seriöst.. NUUU ÄÄÄR DEEET VÅÅÅR. satt ute på våran trappa i ett linne och shorts. INGET MER!!! eller jo jag hade trosor HAHAHAHAH men jaja back on track, då är det vår!! när man kan sitta så utomhus utan att frysa!
mmlovin' it!! är jag den enda som känner vårkänslan här eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0