OH YEAH

129 tonårsfrågor
Tio frågor om dig själv
fullständigt namn? – Ellinor Linnéa Sjöberg
när fyller du år? -  7 maj
vad har du på dig just nu? - harems, trosor och bh
vilken årstid är bäst? - senvåren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – vakna upp, utvilad och PIGG, solen skiner, frukost på bordet, scrubs på tv :)
vad är du bra på? – bajs
vem älskar du mest på denna jorden? – Min mamma
sover du hellre själv än tillsammans med någon? – tillsammans med någon, men inte för trångt tack!
sov du tillsammans med någon eller ensam i natt? – tillsammans med min KISSE
10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - min mami
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – jajamensan
vem är farligast i din familj? – meh, jag!
vem ser roligast ut i din familj? – JAG
vem är coolast? - Carro
har ni något husdjur? – HAHAHA Ja en del
vem har du mest gemensamt med? – min mamma HAHAH
vem står för underhållningen? - Min satans vovve
vem sover du oftast med? - min kissemiss<3
roligaste kvällen med familjemedlem? - ingen aning
10 frågor om idag
vad har du gjort? – försovit mig, blivit arg, bölat, tittat på tv, ätit, druckit, ätit lite mer, hållt på vid datorn, plattat löshår, ätit lite till, gosat med min kissemiss
har du varit glad idag? – inte i början nej men sen så
har du varit ledsen idag? - JA
har du gjort något bra idag? – jag och mikaela fixade hästarna :D
vad ska du göra nu? – svara klart, gå ner och äta något, kanske titta på cougar town igen :)
har du gjort något dåligt idag?-  japp
vad har du ätit idag? – heheh, biff&curry, friterad kyckling, mer kyckling, vårrulle, ris, ööh ja nånting mer säkert
är du trött nu? - Nej men uttråkad
SKOLAN
Går du i skolan? - ja
Har du varit i skolan idag? - nej
ANNAT
Hur mår du just nu? - vill äta och har något kul att göra
Har du mer än 2 bh:ar/toppar på dig? – Ah för jag är så fjortis :)
Har du piercat dig? - nope
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? – Pappsen
Vem ringde du senast? - Mikaela
Vem sms:a till dig senast? -  Mikaela
Vem sms:a du till senast? - Mikaela
ÖVRIGT
Är du hungrig nu? – men JA
Vad är klockan nu just nu? – 22.13
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – Yt, bdb, blogg.se
FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - det heter inte morsa, det heter MAMMA :c och ah för typ fem timmar sen :(
Hur länge sen var det du träffa din farsa? –  PAPPA OKEJ?!?! PAPPA, kanske en-två timmar sen
Älskar du din mamma? - jaaa!!
Älskar du din pappa? - JAAA
SPORT
Går du på någon sport? – yes
I så fall, vilken/vilka? - Ridning
Trivs du med den sporten? - JAA<3
Tycker du att den sporten är rolig? – självklart
Gör den sporten dig glad när du håller på med? – alltid<3 hestar i mit hjerta
ÖVRIGT
Gillar du rondeller – nej
Har du sminkat dig idag? – nej
Isåfall, vad för smink? - nej
Vad har du på dig för trosor just nu? – oranga med stjärnor :)
Vad har du för bh/topp på dig just nu? – rosa med svarta prickar. jag är så jävla matchande asså
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Ja
I så fall, vilken låt för tillfället? – HAHAHA one of us, japanese version(Yosomono) - Lion king
Vad gillar du för musik? -  en hel jävla del
KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? – yes
Har du fler än 3 jeans? - yes
Har du fler än 5 tröjor? - yes
Har du en vit bh/topp? - yes
Har du en svart bh/topp? - yes
SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - ibland, beror på min frisyr
Använder du ögonskugga? - ja
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? – nej
använder du volymspray? - ibland
Använder du deodorant? - HAHAHAHA MEN JA
Använder du skinspray? - troligtvis inte
Använder du parfym? - yes
Använder du läppglans/läppstift? – LÄPPSTIFT I MITT HAART ASSÅ
Använder du brunkräm/foundation? – Just nu har jag en jävligt ljus foundation men brukar försöka köpa en lite mörkare :)
Uppsatt hår eller hängande? – beror på hur pigg jag är och hur fräscht mitt hår är
Plattar/lockar du håret varje dag? – plattar ööhö framdelen typ varje dag NÄSTAN och lockar löshåret 1-2 ggr i veckan, ibland mitt eget tom.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – näää
langar fetaste tråkiga testet HAHa
129 tonårsfrågor
Tio frågor om dig själv
fullständigt namn? – Ellinor Linnéa Sjöberg
när fyller du år? -  7 maj
vad har du på dig just nu? - harems, trosor och bh
vilken årstid är bäst? - senvåren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – vakna upp, utvilad och PIGG, solen skiner, frukost på bordet, scrubs på tv :)
vad är du bra på? – bajs
vem älskar du mest på denna jorden? – Min mamma
sover du hellre själv än tillsammans med någon? – tillsammans med någon, men inte för trångt tack!
sov du tillsammans med någon eller ensam i natt? – tillsammans med min KISSE
10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - min mami
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – jajamensan
vem är farligast i din familj? – meh, jag!
vem ser roligast ut i din familj? – JAG
vem är coolast? - Carro
har ni något husdjur? – HAHAHA Ja en del
vem har du mest gemensamt med? – min mamma HAHAH
vem står för underhållningen? - Min satans vovve
vem sover du oftast med? - min kissemiss<3
roligaste kvällen med familjemedlem? - ingen aning
10 frågor om idag
vad har du gjort? – försovit mig, blivit arg, bölat, tittat på tv, ätit, druckit, ätit lite mer, hållt på vid datorn, plattat löshår, ätit lite till, gosat med min kissemiss
har du varit glad idag? – inte i början nej men sen så
har du varit ledsen idag? - JA
har du gjort något bra idag? – jag och mikaela fixade hästarna :D
vad ska du göra nu? – svara klart, gå ner och äta något, kanske titta på cougar town igen :)
har du gjort något dåligt idag?-  japp
vad har du ätit idag? – heheh, biff&curry, friterad kyckling, mer kyckling, vårrulle, ris, ööh ja nånting mer säkert
är du trött nu? - Nej men uttråkad
SKOLAN
Går du i skolan? - ja
Har du varit i skolan idag? - nej
ANNAT
Hur mår du just nu? - vill äta och har något kul att göra
Har du mer än 2 bh:ar/toppar på dig? – Ah för jag är så fjortis :)
Har du piercat dig? - nope
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? – Pappsen
Vem ringde du senast? - Mikaela
Vem sms:a till dig senast? -  Mikaela
Vem sms:a du till senast? - Mikaela
ÖVRIGT
Är du hungrig nu? – men JA
Vad är klockan nu just nu? – 22.13
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – Yt, bdb, blogg.se
FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - det heter inte morsa, det heter MAMMA :c och ah för typ fem timmar sen :(
Hur länge sen var det du träffa din farsa? –  PAPPA OKEJ?!?! PAPPA, kanske en-två timmar sen
Älskar du din mamma? - jaaa!!
Älskar du din pappa? - JAAA
SPORT
Går du på någon sport? – yes
I så fall, vilken/vilka? - Ridning
Trivs du med den sporten? - JAA<3
Tycker du att den sporten är rolig? – självklart
Gör den sporten dig glad när du håller på med? – alltid<3 hestar i mit hjerta
ÖVRIGT
Gillar du rondeller – nej
Har du sminkat dig idag? – nej
Isåfall, vad för smink? - nej
Vad har du på dig för trosor just nu? – oranga med stjärnor :)
Vad har du för bh/topp på dig just nu? – rosa med svarta prickar. jag är så jävla matchande asså
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Ja
I så fall, vilken låt för tillfället? – HAHAHA one of us, japanese version(Yosomono) - Lion king
Vad gillar du för musik? -  en hel jävla del
KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? – yes
Har du fler än 3 jeans? - yes
Har du fler än 5 tröjor? - yes
Har du en vit bh/topp? - yes
Har du en svart bh/topp? - yes
SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - ibland, beror på min frisyr
Använder du ögonskugga? - ja
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? – nej
använder du volymspray? - ibland
Använder du deodorant? - HAHAHAHA MEN JA
Använder du skinspray? - troligtvis inte
Använder du parfym? - yes
Använder du läppglans/läppstift? – LÄPPSTIFT I MITT HAART ASSÅ
Använder du brunkräm/foundation? – Just nu har jag en jävligt ljus foundation men brukar försöka köpa en lite mörkare :)
Uppsatt hår eller hängande? – beror på hur pigg jag är och hur fräscht mitt hår är
Plattar/lockar du håret varje dag? – plattar ööhö framdelen typ varje dag NÄSTAN och lockar löshåret 1-2 ggr i veckan, ibland mitt eget tom.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – näää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0