ORKAR INTE

detta kommer vara osammanhängande och ingen kommer fatta
varför fittar du upp dig mot mig?
DET ÄR INTE MITT FEL, sluta bete dig så, jag kommer inte fucking förstöra igen, jag vill bara låna.
seriöst. vet du hur ofta jag gråter pågrund av DIG, det är DU som gör att jag behöver ha någon som skrynklar min hjärna. det är DITT fel att jag gråter, förstör mig själv, HATAR mig själv. det är DU DU DU DU DU
Ge mig något som fungerar då? förstör inte allt för mig, åk bara och lämna mig ifred, kan inte ni alla tre lämna mig ifred! låt mig vara i en vecka, två veckor, tre veckor ja fuck it lämna mig bara ifred! JAG vill få leva MITT LIV och NEJ det är inte bara mitt fel så lägg fan inte skulden på mig! FÖR ATT DIN JÄVLA GLOBETROTJONT INTE FUNKAR EFTER ATT JAG ANVÄNT DEN ÄR BARA FUCKED. jag gör samma saker som hon gör. FÖRLÅT för att jag inte har något som fungerar. för att jag alltid får SKIT. ingenting är riktigt MITT, ge mig något som är MITT och BRA. vart är min katt? jag behöver henne nu, jag behöver någon som fattar, men det gör ingen, för det här är ett "töntigt problem" enligt er. men ni fattar inte. hur dåligt JAG mår över det. hur dåligt det är för mig. hur jag mår egentligen, hur enkla meningar som får er att knycka på axlarna kan få MIG att gråta i timmar. Jag blir lätt ledsen, men det betyder inte att jag bara överreagerar. jag döljer bara inte mina känslor. för mig är det samma smärta varje gång, varje gång som jag blir arg eller ledsen. kan ingen förstå det?
Fatta. hur jävla arg och sårad jag blir, kan inte DU göra det. och sluta vara sån mot mig. snälla. Sluta bara
Pappa, sluta vara så som du är mot mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0