STADEN STADEN

Åkte till Staden staden och skulle träffa en hel del folk men öh... nää
först så hämtade jag ut min otroliga biljetter till.. MORA!!!!
vi ska göra mora osäkert för fan asså!!!
Sen så.. köpte jag lite smink hehhe, mascaaaraaa, ögoonskugggaaa och behövde desperat nya falsies så det också :):):):)
Sen så... ah åkte jag till sun ai och chillade typ. och öh då smsar lova om att hon inte kommer till stan så jag hade liksom inte behövt dra ut på tiden som ett jävla cp hehe.. så jag köpte lite godis och en cool tidning. sen så, ja åkte jag till bålsta :)
Skulle träffat Antonia men hon kunde liksom inte så jag köpte livströjan och åkte hem.. hade nog vart klar på 2 timmar om jag visste att alla skulle ställa in men asså... iställer var jag hemma nio :(
Men öh... ja.. det var väl okej eller nåt
Ja lite fina bilder :):):):)
MIN SATANS POPTIDNING!!!! två gubbar på tåger frågade mig vilket språk det var :) sen så började dom prata om japan med mig.. den ena på väg till bålsta den andra på väg från bålsta
LIVSTRÖJAN!!!!

Kommentarer
Postat av: Antonia

LIVSTRÖJAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FÖRLÅT FÖR IDAG BTW ; _ ;

2010-03-01 @ 23:09:59
URL: http://deniquenequam.blogg.se/
Postat av: Elli

JAA!!!

DET ÄR OKEJ ;~;

2010-03-02 @ 01:26:12
URL: http://painshutdown.blogg.se/
Postat av: Johannski

JAG SER ARASHI!!! JAG SER ARASHI

WOOOOH



och kat-tun ;;_;;<3

lovar att om det var NEWS i den också blir jag arg på att jag inte bor närmare stockholm D8>

2010-03-02 @ 11:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0