ETT ÅR JAPP

Idag har vart en fett effektiv dag!!
Träffade Lina först<3 Ett år åt oss idag!! Vi fikade på Wayne's och köpte gulinggodis på Sun Ai :):):)
SEN träffade vi Keeso, Wille och Kosse och typ.. stod på tcentralen i en halvtimme och ba GJENHYPNPSR HAHAHA
sen skulle Lina åka hem :( så jag stannade och var med resten av the gang och vi typ satt i en trappa/på en stenbänk och levde livet tills keeso och wille skulle hem vid tjugo i åtta. SÅÅÅ jag Och Kosse levde vårat liv. Det är våran ettårsdag idag med :):):):) och fikade på McDonalds HAHAHAHA aah, sen så.. följde jag med henne+hennes föräldrar till deras hotell på medis. sen så.. CHILLADE JAG ENSAM PÅ MEDIS I EN HALVTIMME<3 älskar medborgarplatsen, besta stellet nogonsin<3
BIILDEEER


JAPANGODIS!!!



LEAVE BRITNEY ALOONE!!!! ;_;



asssooow tieep §§ Jessica jah e som duue!!!



Jaag e en heeest



ASSÅ PLUTTIS SÅ HIMLA SÖÖT ; UUU ;



Göm dig.. KAMERAN SKA.... ÄTA DIG



Äggvärmare... på huvudet



Keeso Virkar ett rosa näsband till mig :)<3



REITA DESSSS



THE GRABS!!!



assåå Wille du är så snygg jämt, ps.. fint sugmärke HAHHAHAHA



NYAPPY!!! DESU!!!!



nyappy Ko är nyappy D8<



söta jag, naaw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0