FUCKING LISTA

jag, jag, jag, jag, jag,
1. Vad skulle du inte vilja heta? Berta

2. Varför? För det är FULT

3. Vad är det för färg på dina sängkläder? rosa, röda, oranga, gula, lila, vita, bruna, aah lite olika möjliga

4. Vet du vad promiskuös betyder? Ja

5. Googlade du för att få reda på vad promiskuös betyder? nej jag vet det redan.

6. Vilka fördomar har du? En del

7. Varför? Jag blev uppfostrad så

8. Är det något du aldrig skulle göra? ha analsex

9. Skulle du göra det för en viss summa pengar? 120 miljarder, kontant

10. Varför/Varför inte? Vill inte göra så mot mig själv :)

11. Vilket är ditt tidigaste barndomsminne? När jag var typ 3-4 och vart stucken av en geting

12. Vem är din bästa vän? Gud

13. Varför är han eller hon det?  För att vi gick i samma klass förut :)

14. Vad har du gjort för att förtjäna ditt liv som du har idag? Levt mitt liv enligt bibeln

15. Struntar du i att svara vissa personer när de skriver på msn? Japp

16. Varför? Jobbiga människor

17. Berätta lite kort om den femte personen som är online på msn.  jag är inte inne på msn men jag kan väl logga in då.... tar skitlång tid..

18. Vilken smiley använder du mest? definitivt :)

19. Finns det någon person du önskar att du aldrig hade träffat? Japp

20. Varför? För att hon förstörde mig :)

21. Gör du något produktivt just nu? SNART

22. Varför gör du den här listan? För att jag inte har något liv

23. Tror du att folk kommer läsa den? nje

24. Hur är din relation med dina föräldrar och respektive syskon? Min mammi och min pappi är dom bästa föräldrarna som någon någonsin kan ha och jag skulle inte tveka på att dö för dom. Carro är en fin syster och vi kan ha våra trevliga stunder men ah, älskar henne också<3

25. Har du någonsin skämts för en eventuell partner? yes

26. Varför? FÖR HAN VAR ÄCKLIG

27. Har du någonsin gått hos en kurator/psykolog och isåfall varför? Ja det har jag och jag vet inte varför. har fel

28. Har du någonsin provcerat någon för skojs skull? ja.-

29. Vad gjorde du? gjort många gånger

30. Vilket är ditt bästa respektive värsta minne? Mitt bästa minne är väl när vi var i Thailand, andra gången och det värsta är definitivt när min mormor dog

31. Varför? Därför att Thailand är världens bästa land och tiden där var helt underbar och när min mormor dog ville jag dö för att vara med henne :) Vill det fortfarande

32. Vilken film har påverkat dig mest? Hääärskaaaarriiiiinggeeeentriiiioooloooogiiiinnn

33. Varför? För att jag är besatt och drömmer om fucking arda typ varje natt att jag bor där och för att jag ska åke på pilgrimsresa genom nya zeeland på häst i en jävla alvklänning och sjunga på sandarin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

34. Har du någon psykisk sjukdom? Om ja, vilken? VET EJ :S

35. Äter du några vitaminer eller liknande? nope, eller ibland min tabletter "KVINNA" för att jag är en "KVINNA"

36. Mår du bättre av dem? VET EJ

37. Äter du några receptbelagda mediciner? IBLAND TAR JAG EN KLUNJK HYDROKLORIDMORFIN OM JAG HOSTAR FÖR MYCKET :)
38. Varför och vilka? MEN HYDROKLORIDMORFIN

39. Vilken är den sämsta film du sett? svårt... svårt. märker oftast om den är dålig tjugo minuter in i filmen så då slutar jag titta på den så.. ingen

40. Motivera varför. -^

41. Nämn tre saker du vill göra innan du fyller 25.  Komma in på ett universitet, åkt till Thailand, supit mig redlöst full

42. Nämn tre saker du vill göra innan du dör. BO i Thailand, Slå ner en våldtäktsman, knarka

43. Vart hittade du den här listan? BDB 8D

44. Vilken är din favoritmat? CURRYCURRYCURRY

45. Finns det något du aldrig skulle kunna tänka dig att äta? typ.. den där koreanska hundsoppan typ.

46. Varför? DET ÄR EN SOPPA GJORD PÅ HUND?!?!?! BEHÖVER JAG SÄGA MER

47. Varför gillar du katter? För att katter är bäst ja bäst bäst bäst och mysiga och gosiga och har sitt eget liv och smarta och dumma och min katt är bäst<3
48. Vet du vad asperger är? Ja

49. Googlade du för att ta reda på vad det är? men nej.

50. Vet du vad skillnaden mellan schizofreni och personlighetsklyvning är? Schizofreni innebär att man har hallucinationer, syn,hörsel,lukt och smak. man kan även vara extremt paranoid medan en personlighetsklyvning eller DID innebär att man har flera personligheter som ofta inte vet om varandra

51. Föredrar du randigt framför rutigt, eller tvärt om? rutigt är mer lantligt, som jag!

52. När hade du feber senast? dunno

53. Är du rädd för svininfluensan? är mer rädd för vaccinet. TÄNK OM MITT BARN FÅR DOWNS ;_;

54. Varför? FÖR ATT MITT BARN KAN FÅ DOWNS

55. Beskriv dig själv med en mening utan att börja med ”jag” eller ditt namn. Fröken Ellinor Sjöberg, jag, är en otrolig människa som just nu stirrar drömskt ut genom fönstret och tänker att hon står högst upp på caradhras på en sommardag

56. Har du ritat på dig själv med en spritpenna? I så fall, vad skrev du? JA MÅNGA GÅNGER SIST SKREV JAG A & B

57. Hur många kuddar har du i sängen? FYRA

58. Sover du med ansiktet emot eller från väggen? Jag vänder mig

59. Skulle du kunna göra allt för någon du älskar? kanske inte allt

60. Varför? skulle inte direkt döda min pappa för att rädda min mamma

61. Hur långt skulle du kunna gå för att skydda de du älskar? ta mitt liv

62. Vilken slags musik lyssnar du inte på? screamo

63. Varför? för det suger

64. Har du lätt för att bli kär i kärleken? hatar kärlek

65. Varför? Kärlek är sämst

66. Har du svårt för att bli kär på riktigt? ja

67. Hur länge varade ditt senaste förhållande? 1½ om man ens kan kalla det förhållande. jag var nio

68. Varför tog det slut? he dissed me for some other gal

69. Har du ljugit om din ålder IRL? JA

70. Har du ljugit om din ålder på nätet? JA

71. Har du ljugit om att du är/inte är oskuld? Ja

72. Har andra trott att du varit äldre än vad du är? Ja

73. Hur många år handlade det om? blivit misstagen för 91:a :)

74. Överkonsumerar du energidrycker? ibland

75. Anser du att du är intelligent? ja

76. Är du nöjd med ditt könsorgan? Öh va?

77. Varför/varför inte? Varken penisar eller vaginor är snygga. dom är äckliga och det finns inget sexigt/snyggt/vackert/fint med dom, som armhålor!

78. Vilken del av din kropp har du fått mest komplimanger om? Min figur HAHAHAHAH

79. Vad för komplimanger? "du har en fin figur, sådär fin" har även fått höra andra saker om mina bröst, min näsa yada yada, olika från person som person

80. Skulle du någonsin medverka i en porrfilm? Nej det är bara trasiga och patetiska människor som gör det

81. Varför/varför inte? För att det bara är trasiga, sorgliga och patetiska människor som medverkar i porrfilmer

82. Årets bästa respektive sämsta köp? Mitt bästa köp är: Min Lady Gaga-biljett, Lady Gaga-tröjan och mitt sämsta är: allt jävla godis

83. Motivera ditt svar. LADY GAGA ÄR BÄST BEHÖVS INTE MOTIVERAS MER!!! och ... GODIS GÖR MIG FET.. eller ah, att jag känner mig fet

84. Vad inom sex går du inte med på? Analt.

85. Varför? Det är äckligt och folk som går med på det är dumma i huvudet

86. Anser du att sex blir bättre med/utan känslor? Ser det inte som att jag är rätt person att bedöma det

87. Varför svarar du undvikande på sexfrågorna? Gör jag inte?

88. Är du trött på alla frågor? Nej

89. Varför? för att jag är trött/ej trött

90. Vilket/vilka samtalsämnen gillar du bäst? Jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag och Lady Gaga.

91. Vad gör dig riktigt generad? Nakna människor

92. Varför? För dom är nakna.

93. Är du bortskämd? relativt

94. Har du någon speciell relation till något nummer? Ja

95. Vilket och varför? 16, Min drömålder, mitt turnummer, mitt obsessednummer jag vet inte. har alltid levt för talet 16 ALLTID.

96. Tror du att listskaparna har Asperger? Nej jag tror dom har för mycket tid över :)

97. Varför? tror inte det så ah

98. Om du hade möjligheten att få reda på hur och när du skulle dö, skulle du vilja veta? Nej, eller jo HUR men inte när

99. Har du bäddat sängen? Nope

100. Har du fått ut någonting av den här listan? Nej min tid har slösats bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0