Why you so speechless?

Ska sova om ca en halvtimme, ska göra klart min fantastiska remake av min gnekifanvid - speechless :):)
Väntar bara på att Telephone ska laddas klart hhehehe. men ah, langar en lista på filmer jag ska göra :)

BÅLSTA CITY SLÄCKERS (DONE)

DAIKIRAI Á LA OPERA

NICKSTER+TOVE

MIRAKLERNAS BARN (HALVKLAR)

SPEECHLESS REMAKE (SNART KLAR)

HATVIDEO TILL TOKI

LADY GAGA IS HOT-VIDEO (FUCKING PÅVÄG)

ROLIGT KLIPP I PAPARAZZI (DONE)

MONTAGE AV MIG SOM SÄGER HEIL/NÅGOT NAZISTISKT/RASISTISKT (BORDE BÖRJA)
UNBREAK MY HEART - MUSIKVIDEO MED MIG
alltså jag gör så jävla fantastiska filmer HAHAHAHAHA
ps någon som är pepp på att filma unbreak my heart med mig? // göra en video till Alejandro med mig?!
JAG ÄLSKAR ATT GÖRA FILMER ; U ;

och även en bild på mig JUST NU

Kommentarer
Postat av: Lova

AHA skaru inte göra en födelsedagsvideo till mig eller!?!?!? :'-( alla hatar mig det är så synd om mig du vet inte hur det är att vara i min situation min pojkvän dumapde mig för knark



HEHE

kan filma med dig oki!

2010-03-27 @ 18:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0