JAHA

mitt jobbiga inlägg jag skrev i fredags ville inte publiceras så jaja,
men öh var på rix fm festival i fredags sådär coolt och fjortis.
såg darin jag bara hej! han bara IT'S TOO LATE TOO LATE TO SAY I'M SORRY
jag bara kramis :'(
såh erik saade också han bara... hade hårig bringa!
var typ 3-5 raden hehe men aah, det var.. kul!
langar nog bilder senare idag men aja!
iallafall, igåår åkte jag först in till stan med nicole och solade och sen drog jag hem, bytte om och bajs sen bar det av till stranden!!
vi grillade där jag, nikki, lina, jessica, emma, stina, jocke,gustav och andrea och senare kom felicia!
Vid typ halv elva drog alla hem till lina utom andrea som inte ville och jessica som skulle hem.
då tittade vi på bridget jones dagbok :)
och nu... spelar jag pet society

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0