SEMST

TRÅK

Ta en bok, och svara på frågorna med att slå upp en sida på måfå och peka på en mening. Svara med meningen. Fuska inte, även om det blir jättekonstigt.


Hur mår du? Så de ser mönstret
Hur ser världen dig? Dessa seanser kunde vara både halva och hela timmar och kröntes i regel med att han reste sig och drog ut fyra,fem böcker ur hyllan som han tyckte att jag absolut måste läsa
Hur ser du på världen? Då var jag återigen ung och seriös, friboren och frigjord.
Vem var du i ditt förra liv? Vi kommer tillbaka till Engvej.
Vem kommer du vara i nästa liv? Någon gång hände det att de höll fast mig och klämde mig på min mycket späda barm och flinande uppmanade mig att ta av mig byxorna eller satte mig grensle över en järnstång och började dra mig fram och tillbaka - för jag hade nog inget emot att "få gnida den lite".
Vad tycker dina vänner om dig? Han skulle aldrig svikit mig.
Har du nån hemlighet? Jag upptäcker att jag är klädd i aftonklänning och mammas högklackade skor.
Kommer du lyckas i livet? -Du hade gärna skilt dig?.
Hur ser din framtid ut? Så där låg jag igen, ensam, natt efter natt, medan barnet sov i vaggan bredvid mig.
Hur var din barndom? Vi ville ogärna medge det och hatade att bli vittnen till det, men tillochmed för oss barn var det åtminstonde glimtvis tydligt att den store elefanten inte var riktigt lika osårbar som man hade fått oss att tro.
Är du lycklig? Forget it!
Vilket blir ditt framtida yrke? JAG ÄR GRAVID JAG SKA HA ETT BARN!.
Vad kommer det sista du säger bli? Ulv i fårakläder!


Kommentarer
Postat av: antonia

du kommer jobba som heltidsmor<3

2010-05-05 @ 05:36:06
URL: http://deniquenequam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0