CHALLENGE OF DEATH!!!1 nej jag skoja, dag 1

Sirap http://ultragroteskt.blogspot.com
Sirap är en kläggig substans(det hörs nästan på namnet) som är jättesöt och sliskig och som amerikanare har på sina pannkakor(som äts till frukost).
Sirap finns i mörk och ljus form samt pannkaksform. Sirapen har då inte något speciell form men det finns ljus sirap, mörk sirap och pannkakssirap, Pannkakssirapen är oftast lönnsirap.
Maple syrup, VÄLDIGT dyrt här i Sverige men billigt i U.S.A
En viktig sak med sirap är att det baklänges blir "Paris" som Frankrikes huvudstad nivet.
Sirap är också väldigt gott på våfflor men väldigt onyttigt.
Jag tycker sirap är ett väldigt underskattat tillbehör inom den svenska matkulturen och jag tycker man borde serveras sirap till pannkakorna i skolan.
Det skulle jag iallafall uppskatta grovt!
min favoritsirap är nog lönnsirap eller ljus sirap. Ljus sirap, den från dan sukker.
Väldigt am nam nam.
allt prat om pannkakor och våfflor med sirap har gjort mig hungrig.
Så jag ska nog äta nu!
AAoUUm



PS säg sirap flera gånger så upptäcker ni hur extremt efterblivet och finskt det ordet låter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0