Frågor till mig till världen

99 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? - Ellinor Linnéa Vivianne Sjöberg
2. Exakt ålder? -  16 år, 6 månader och 20 dagar
3. Vart bor du? - Gålö
4. Bor tillsammans med? - Min mamma, min pappa, min syster och en jävla massa djur
5. Husdjur? - Två getter, tre hästar, en hund och en katt
6. Färg på ditt hus? - Rött med vita knutar
7. När är du född? - 7 Maj 1994
8. Klass? - SPJU10B
9. Vilket år tar du studenten? - 2013
10. Något jobb? - Ja
11. När ska du sova ikväll? - Vettefan
13. Duschat idag? - Nej, tack för påminnelsen.
14. Kramat någon idag? - Japp
15. Pussat någon idag? - Nope
16. Vad har du ätit? - Choklad, popcorn, ahlgrens bilar, knäckemackor.
17. Dagens klädsel? - Jeans, WWFtisha och cramotröjan
19. Dagens sötnos? - Michelle
20. Dagens roligaste? - Satmaran
21. Har du många vänner? - Ja det har jag väl.
22. Hur många har du kysst? - vene, några.
23. Vem kramade du senast? - Michelle
24. Hur många vill du ha sex med? - 3 miljoner, men jag vet väl inte haha
25. Hur många har varit otrogna med dig? - 1
27. Har du pojk-/flickvän? - Jaaaa Sandra
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Emelie
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Linus "Venne"

FAVORIT:
31. Film? - Sagan om ringen-triologin
32. Låt? - Lady Gaga - Fashion
33. Mat? - Tortellini eller Dooonkeeeen
34. Dryck? - Cola
37. Stad? - Bangkok
38. Land? - Thailand
39. Ämne i skolan? - Rättskunskap
40. År? - år? 1000 definitivt

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Ja det blev ju Linus eftersom jag smsade honom nyss.
42. Personen du kysste? - Oj gud jag vet inte :S
43. Gången du spydde? - någon gång i somras tror jag.
44. Gången du grät? - Eheeeememmmmm när jag kollade på Harry Potter med Anita hAHAHAHA
45. Pizzan du åt? - Typ i tisdags eller nåt
46. Gången du var i göteborg? - I somras
47. Gången du var i stockholm? - En timme sen
48. Gången du var full? - Vene :S
49. Gången du var hög? - Aldrig?
50. Personen som såg dig gråta? - Min mamma

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Vitt
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Ute och mysa eller Hemma och festa haha!
54. Tv-spel eller datorspel? - Dator
55. Singel eller upptagen? - En liten blandning?
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -  Ingetdera
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad I guess?
59. Big brother eller paradise hotel? - Big Brother
60. Svart hår eller blont? - På mig? svart, annars både och
61. Blåa ögon eller bruna? - Åh lätt bruna <3
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm såklart!!!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - COOOCAAA COOOLAAA
66. Pizza eller kebab? - Piiizzzaaaaa det är mia som älskar kebab
67. Randigt eller prickigt? - Prickigt
68. Älska eller älskas? - Älskas
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - riktigt jävla innerligt så älskar jag ju min familj sen typ mina närmsta vänner, Mikaela, Erika, Carolina, Emelie och Nicole. 
71. Personer du hatar? - Typ 8 pers eller nåt HAHAHA
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Vene :s
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - typ... två.. eller nåt är inte riktigt så lösaktig
74. Glassar du ätit på en dag? - tre kanske vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - tvvvvå?
76. Gånger du haft minnesluckor? - 0
77. Piercingar har du? - inga
78. Personer du saknar just nu? - en del
79. Gånger ditt hjärta brustit? - aldrig

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Viggo mortensen....... elelr jag vet inte men honom vill jag väl pussa på jämt :S
81. Ska du träffa imorgon? - Vet inte, kanske Linus om han kan.
82. Sjöng du senast för? - Min syster HAHAHA lagom allvarligt också
83. Hade du senast en msnkonversation med? - TyyyYYyyYYyyp Lina
84. Spelade du tv-spel med senast? - Minns inte :( det var så länge sen
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Sandra ;)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - HAHAH kan nog inte säga det.
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? ...... gackt......... eller jag vene

VAD:
90. Gör dig glad? - LOTR
91. Gör dig ledsen? - LOTR
92. Vad vill du helst göra nu? - Kolla på LOTR
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå på toa
94. Vill du ha nu? - Den där myselimyskoftan från lindex
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar typ!
96. Längtar du till? - FLOOORIIIDAAAA
97. Tycker du om dina betyg? - HeHE skulle ju kunna vara lite bättre kanske ;)
98. Ångrar du i ditt liv? - Ingenting!
99. Är det bästa som har hänt dig? - Allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0