i wish you were here

It's funny how things they change

Jag förstår dig verkligen inte...
Du är först på ett sätt, ett sätt som gör mig alldeles irrig och fnissig och sen så är du på ett annat sätt.
sådär jobbig och kall och jobbig.
Knasig... knepig... komplicerad...
Alla är vi komplicerade men du, du tar hem priset!
Jag tror nog aldrig jag kommer förstå dig, jag erkände en sak för mig själv om dig idag.
Det låg svårt för mig, tog hårt, men det är sanning!
Och jag undrar om du verkligen har erkänt samma sak om mig.
Det är något jag aldrig tänkt förut..
Men nu gör jag faktiskt det, pågrund av dig! och du fattar i-n-g-e-n-t-i-n-g, ingenting.
Kan du bara lägga av med den här jävla charaden och visa vem du är för mig?
Vill du göra något?
Jag vill lära känna dig.

If only I could reboot my mechanical heart, I'd think clear

Så kom igen nu.. du!
Låt mig komma in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0