MIN JÄVLA MUSIK ALLTSÅ

Gör en lista över 10 band/artister du gillar (ingen speciell ordning.) (Tar alla artister till dom skivor som ligger bredvid mig just nu :))

1. Sadie
2. Lady Gaga
3. Good Charlotte
4. Lindsay Lohan
5. My Chemical Romance
6. Fall Out Boy
7. Alice Nine
8. Slipknot
9. The Veronicas
10. Amanda Jenssen

Vilken låt är din favorit med nr 6? Pretty in Punk

Vilken är din favoritlåt med nr 8? The Heretic Anthem eller Disasterpiece

Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta? näe

Hur många gånger har du sett nr 4 live? 0

Vilken är din favoritlåt med nr 5? Vampires will never hurt you och Heaven Help us!När hörde du nr 3 för första gången?

Hur upptäckte du nr 10? Idol haha!

Vilken är din favoritlåt med nr 7? Fantasy

Hur många gånger har du sett nr 9 live? 0

Finns det någon låt med nr 2 som får dej att gråta? Speechless och Brown eyes

Viken är din favoritlåt med nr 1? Beauty Shadow

Hur länge har du lyssnat på nr 2? snart tre år <3

Till slut, vilket nr är bäst? 2 och 8 lätt <3

Langar tillslut in en bild på mig och mina grisiga strumpor atm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0