Sometimes I'm feeling up, sometimes i'm down. you lift my feet up off the ground


Ska typ äta frukost nu eller nåt. ja det ska jag.
Superultramegaäckelstorm utanför mitt fönster, check.
Har livets största tur och världens bästa syster som är hemma och är sjuk som skjutsar mig till bussen <3
Igår träffade jag Fanny which was awesome och ja.. jag var ju motala i fyra dagar tehee.
En härlig sammanfattning
Vi rockade gärnet
vi väckte cancersjuka :(
Teoretiskt sett gjorde vi inbrott
Vi kollade på Sagan om de två tornen
DE chattade med folk i min skola
Vi satt på godsmottagningen
Vi var på Östenssons
Vi frös
Undebara fyra dagar med fyra underbara tjejer!!!
Men yeaa yeaaa.....
Nu måste jag äta dör av hunger.

Sometimes I am the happy girl you love, sometimes I don't feel good enough

Sometimes, sometimes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0