T minus 5 4 3 2 1

Cho Kyu-Hyun (born February 3, 1988), best known as Kyuhyun, is a Korean pop singer. He is the last member to join the korean boy band super junior. He is the "maknae" (youngest) of the Super Junior members. He is considered as one of the four lead vocalists of the group. He is also one of the first four Korean artists to appear on Chinese postage stamps. He is nicknamed "GameKyu" because he likes to play computer games and is very good at it

That's kinda how I'm spending my days.
Idag är det måndag, alltså åker jag om endast tre dagar till Motala.
Idag har jag städat ur våran båt och tvättat fönster.
Så jag får pengar.
Håller på att rita upp min otroliga dröm jag hade för några dagar sen, minns den fortfarande i detalj.
Har pratat med Hama i telefon jättemycket och börjat lyssna på cpop.
Jag har 59 kronor exakt bredvid min säng och de mynten behöver jag grovt.
Sitter och lyssnar på Big Bang och Lollipop i variation.
Galet aite?
Och nej jag menar inte Big Bangs och 2NE1s låt Lollipop utan gruppen..
Shuo shuo är en av världens finaste låtar jag svär


Hör ni?
ska nog göra en kopp te snart
kanske kolla på sagan om de två tornen om inte min tv fortfarande har aids
Ska sätta min Xperia på laddning också.
Fortsätta min drunkning i Kyuhyun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0