You wake up every monday and suddenly it's sunday and the week is gone

Shit nu var det ett ta sen!
Får ta och sammanfatta veckan helt enkelt.
Har typ inte kunnat äta lunch någon dag för jag mått fett illa.
Jag och Mia har försökt lista ut varför killar är svin.
Patrik är min officiella straighta gaykompis, be proud!
Blivit irriterad på Linus för att han drygat mot mig.
tjutit.
Träffade Mandy i onsdags, vi gjorde typ ingenting.
Var med Lina igår, it was cozy.
Spelat postal!!!!! ÅH BABY<3
åh just ja, fick klämma på Linus rumpa igår.
Jag älskar rumpa.
Börjar tycka mer och mer illa om någon jag tyckte om väldigt mycket förut.
Jag och Nicole konstaterade att tjejer fan ska ta och nöja sig med det dom får och sluta överanalysera.
Jag och Mini kom fram till att jag nog är mannen.
And that's probably it or sumthin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0