You're the next, next decade

Digital bounce
Digital Sound
Digital X
Welcome to digital world


Jag sitter här med en Cola i handen.
Eller nej inte i handen men på mitt nattygsbord.
Lösögonfransar, löshår och lösnaglar överbelamrar min säng och jag tänker hela tiden
Jag ska vara skitsnygg imorgon, men sen orkar jag inte på morgonen.
Det blir ingen sen kväll för mig inatt.
Jag måste komma upp imorgon och göra mig iordning.
Ska ha perfekt hår, perfekt smink och bara se badaboom ut.
Jag vill kunna komma till skolan med min korsett för 1800 och mina skor för 1400 men
det känns som att folk skulle titta alldeles för mycket och jag
klarar inte av den uppmärksamheten

Born to the dancefloor
I'm feeling so energetic

Ska nog läsa igenom Gagas intervju i Vanity Fair igen kanske, eller sitta och bläddra igenom min
sommeredition av EGG och sakna sommaren.
Jag gillar inte vintern men de senaste dagarna har två personer sagt två saker som fått mig att inse
att vintern kan vara mysig.
En underbar flicka på 16 vårar skrev på facebook "Vinter, en känsla, frost, sol, pudersnö och varm choklad!"
Sen fick jag även ett sms från en underbar kille på 16 vårar där han skrev "Det är kallt och blött men kan vara mysigt om det är helt vitt och man är med någon"
Ja jag håller väl med!
Vintern är mysig, men vintern vägrar ju komma? vi är bara fast i denna helvetes höstjäveln som aldrig verkar gå över.
Jag har spenderat både gårdagen och idag i min säng framför min dator, hade nog kollat på film om det inte var så att min TV inte vill visa bild från DVDn... Skulle även spelat om inte min underbara speldator kraschat!
Eller om jag hade kabeln till mitt nintendo eller Tobbes Xbox hos mig :(
Eller om laddningskabeln till mitt gameboy. Om jag hade haft alla dessa saker så skulle jag nog spela hela tiden och aldrig vara uttråkad.
Ska även flyga till Finland den 15 Januari med min lovely Alice och se MUCC igen.
Kommer alltså missa skolan 1/2 dagar men vem fan bryr sig om det när man får se fantastiska MUCC igen!
Det ligger colaburkar och behåar över hela mitt golv och jag orkar inte plocka undan dem.
Nej jag ska nog.... titta på Yunhanam....

Kommentarer
Postat av: Alice

MUCC kommer bli... EPISKT.

2010-11-14 @ 20:50:52
URL: http://ultragroteskt.blogspot.com/
Postat av: jessica

meeeen :D där e ju jag :D haha

2010-11-16 @ 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0