Dagelidoo

Dagens låt: SHINee - A-yo
Dagens klädsel: jeans, kofta, linne, väst
Dagens frisyr: platt
Dagens mat: än sålänge.... ingenting
Dagens drog: vitamin water
Dagens tråkigaste: min ryggvärk
Dagens humör: fuck allt.

/  /  /

Vädret utanför mitt fönster: soligt men molnigt
Lyssnar på just nu: SHINee - Up & Down
Igår gick jag och lade mig: 00.00
Idag vaknade jag: klockan nio
Jag har på mig: jeans, strumpor, tigetkalsongerna, vitt linne, väst och kofta
Senaste person som ringde mig: Emelie
Senaste person som jag ringde upp: Lina
Senaste person som skickade sms till mig: Alice
Senaste person som jag skickade sms till: Alice
Senaste vän jag addade på Facebook: är inte riktigt säker :S:S
Som addade dig: emil
Senaste person som mejlade mig: jag vet fortfarande inte
Senaste sajt som jag kollade på: ameba
Ska göra idag: skolan
Bra eller dålig dag idag? fuck allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0