EN ASGULLIG DAGENS

Dagens låt: VANESSA - VERONIKA
Dagens klädsel: tisha, linne, skjorta, jeans, jeansjacka
Dagens frisyr: platt?
Dagens mat: kakor och kyckling
Dagens drog: Ingenting
Dagens tråkigaste: skola imorgon
Dagens humör: fuck världen typ

/  /  /

Vädret utanför mitt fönster: natt?
Lyssnar på just nu: min dator
Igår gick jag och lade mig: vid tolv
Idag vaknade jag: vid 10
Jag har på mig: undies och min falktröja från carlings
Senaste person som ringde mig: Mamma
Senaste person som jag ringde upp: Pappa
Senaste person som skickade sms till mig: Anita
Senaste person som jag skickade sms till: Anita
Senaste vän jag addade på Facebook: öh vet inte
Som addade dig: Alef och Adde
Senaste person som mejlade mig: vet inte
Senaste sajt som jag kollade på: ameba
Ska göra idag: sova?
Bra eller dålig dag idag? fuck världen typ.

Langar bilder på mitt livs ljus, Mikado och Amu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0