Livet? eller något sådant.

Jag har absolut inget att säga egentligen men ska försöka skriva ett inlägg ändå.
Idag fyller min pappa år och jag ska till skolan om en halvtimme.
Mina mackor blev nyss färdigrostade och så fort jag skrivit klart det här ska jag gå och äta det.
De senaste veckorna har jag träffat lina två gånger, melly, fanny och igår träffade jag tove och jemina.
Idag ska jag åka till stan när jag slutat skolan för att följa med emelie på hennes ridlektion.
Sen imorgon ska jag åka in och träffa Tove, en person jag saknat!
Jag vet, jag är säker, jag älskar min nya skola och min nya klass.
Jag älskar även alla tjejerna i beteendeklasserna!
Igår följde jag med Sara till VH och vi bara pratade lite.
Sen träffade jag Lina, Stina, Andrea och Jessica i handen, värsta klassreunion.
Det värsta jag vet är nog när folk motsäger sig själva, säger att dem hatar något, men sedan gör just det.
Jag har upplevt det mycket nu på senare tiden av många personer.
Jag har blivit trött på folk som drygar sig mot mig på sms, msn, bdb ja överallt.
Folk som är otrevliga sådär i cyperspace visar sig bara fega och omogna.
Vill dem vara dryga kan dem vara det irl också enligt min åsikt.
Jag har äckligt ont i ryggen idag och jag vet inte riktigt varför.
Jag har även ont i magen.
Mitt livs ljus idag återigen, Mikado!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0