MOTAALAAAA

Jag har inte varit såhär genuint glad på jävligt länge!
Inte sen, ja... sist jag var i Motala!!
Ja so there u got it!
I'm returning to the bondehåla of motala and staying there for three days (alldeles för lite egentligen men kan ju återvända under HELA sportlovet kanske?!??!)
Seriöst Wondercrew pch åh vad kul vi ska ha och klara och hama ska ringa dit simon och det kommer bli så kul och jag kommer dö och åhåhåhåhåhåhååhhhhhh längtar med hela min kropp och själ.
Bara 6 dagar sen drar jag!
Biljetterna är köpta och jag ska hämta ut dom ja... på torsdag.
Life is good och det här är mitt första "riktiga" blogginlägg på typ två veckor hahaha!
Men seriöööösssttt. Vill att det ska vara typ.. tisdag iallafall så jag hinner packa hahaha!!
Men ah... YIPPIE KIYAY MOFO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0