NEJMEN SER MAN DÄR, EN DAGENS HÖHÖ

Dagens låt: Lady Gaga - Fever
Dagens klädsel: leggins, linne, väst, munkis hehe
Dagens frisyr: mitt hår
Dagens mat: kyckling, pannkaka, fruktsallad, foccachia och lite mer kyckling hähä
Dagens drog: Han och den andra! haha
Dagens tråkigaste: Att dagen strax är slut
Dagens humör: En riktigt festlig pringla är vad jag är!

/  /  /

Vädret utanför mitt fönster: nattt
Lyssnar på just nu: min katt som spinner
Igår gick jag och lade mig: oj men typ halv tolv kanske?
Idag vaknade jag: klockan sju som vanligt hähä
Jag har på mig: leggins, linne, väst, munkis, strumpor, trosot
Senaste person som ringde mig: dolt nummer
Senaste person som jag ringde upp: Mamma
Senaste person som skickade sms till mig:  Mikaela
Senaste person som jag skickade sms till: Mikaela
Senaste vän jag addade på Facebook: Lukas
Som addade dig: Chris
Senaste person som mejlade mig: VET EJ
Senaste sajt som jag kollade på: Facebook
Ska göra idag: Sova och äta
Bra eller dålig dag idag? en riktig brakardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0