OH MY MUSIC


känner att det enda jag langar på min blogg är listor och quizzes typ haha.
men jag har ju typ inget att säga, och det jag vill säga kan jag inte säga här HAHAHA
så.. here's another list

1 - Ställ in musikspelaren på blandat
2 - Byt låt efter varje fråga
3 - Skriv ner låten som svar på frågan, FUSKA INTE

Hur mår du idag?
Out of control

Hur kommer dagen idag att vara?
nappeun nal

Vad var de första du tänkte när du vaknade?
Get it

Vad är de sista du kommer att tänka innan du somnar idag?
Fooled me again, honest eyes

Vad skulle du få heta om dina vänner bestämde namn åt dig?
Sometimes

Hur är det med kärleken?
Before 10 heartbeats

Vilken låt passar bäst in på den du är kär i?
Elle S'endort

Hur mår dina vänner?
Godzilla Theme

Tycker dina vänner om dig?
Zero till Hero

Hur ser folk på dig
Open up my heart

Spanar folk in dig?
Summerboy

Kommer du alltid att bo kvar i Sverige?
ROMANTIC

Hur kommer du att dö?
Knife

Vad skulle du ha hetat om du var född i framtiden?
Dirty Ice Cream

Vilken är din oturslåt?
In my room

Vilken är din turlåt?
Hide and Seek

Vilken låt beskriver ditt utseende mest?
Chuchi

Vilken låt beskriver din personlighet mest?
Only U

Hur går det med ditt liv?
Greatest

Hur kunde det ha varit i ditt liv om du valt andra vägar?
One of the boys

Vad ska ditt första barn heta?
Only look at me

Hur kommer ditt liv att bli?
Yumemigaoka

Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?
Say my name

Hur kommer sommaren att bli?
I am Psychopath

Finns det någon som är hemligt kär i dig?
Troublemaker

Kysser du bra?
Monster

Mår din kropp bra?
Chiisana mado

Vad gjorde du igår
Real

Vad tänker du på just nu?
I'm going to meet her

Hur skulle du beskriva din bästa kompis?
Daikirai - HAHAHAHAHHA LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0