skrevs under 40 minuter

ge mig en distraktion tack!
Behöver en nu tack!
exakt denna sekund, skulle behöva prata tror jag, träffa någon, göra något och inte ha en dator att återvända till tack!
mina ben är jättevarma, jag är jättevarm.
Jag behöver nog något att dricka.
Jag borde gå och lägga mig men jag är inte trött...
FML
skoja bara, femton.
titta ett glas mjölk.
Ska nog dricka det.
All of the pain you gave me first
I'll get you banned from this world

åh hörru du<3
seriöst ge mig en distraktion!
någon... gud?
oh my.... dog
allah?
jahve?
Jehova?
ilskna skrik från en pilsk liten prilla.
Önskar att idag var igår.
Igår var jag jätteglad och så.
varför är jag inte det idag?
Varför kan inte min blogg vara logisk?
Ps! jag kom på vilken låt som jag gillar minst just nu!
och eftersom det är den låt jag gillar minst så förtjänar den inte ett eget inlägg
Day 03 - your least favourite song
Oskar Linnros - Ack sundbyberg
sådär!
då var det klart ;)
Jamen hej igen!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0