DAGENS?!?!?!

Tattar från Tove!
http://sadismandcigarettes.blogg.se
OBSERVERA, DETTA ÄR INTE REKLAM

Dagens låt:
Taeyang - Only look at me
Dagens klädsel: en vit skjorta med svarta ränder, stuprörsjeans... och  min otroliga sjal ;u; eller ah mammas
Dagens frisyr: luggan bort såklart Hihih och typ.... halvplattad sovfrisyr
Dagens mat: pain riche med smör till frukost hihih
Dagens drog: Ingen än så länge
Dagens tråkigaste: Att jag typ är pank ;_;
Dagens humör: Helt okej! hade huvudvärk och var svintrött när jag vaknade men nu är'e bra!

/  /  /

1. Vädret utanför mitt fönster: solen skiner men det är lite molningt så den syns inte :( men solstrålarna syns
2. Lyssnar på just nu: Taeyang - Only look at me
3. Igår gick jag och lade mig: vid 22.00
4. Idag vaknade jag: först klockan sju, sen insåg jag att jag skulle inte orka gå upp... så jag somnade om
5. Jag har på mig: skjorta, jeans, missfärgade rosa kalsonger :(, ko-strumpor och bh!
6. Senaste person som ringde mig: Anita
7. Senaste person som jag ringde upp: Anita
8. Senaste person som skickade sms till mig: Anita
9. Senaste person som jag skickade sms till: Anita
10. Senaste vän jag addade på Facebook: öööh...... tror det var Fanny
11. Som addade dig: fazze HAHAHA
12. Senaste person som mejlade mig: MMMMMMMMMAMMA
13. Senaste sajt som jag kollade på: Facebook
14. Ska göra idag: Ska snart dra till handen och träffa Anita och FIKA!"
15. Bra eller dålig dag idag? Tror den blir bra! lite oplanerad bara HAHA

slänger in entvå cambild(er) på mig atm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0