I'm captain g sparrow, everybody just follow me now

Dagens låt: G-Dragon ft. Taeyang - Korean Dream
Dagens klädsel: WWFtisha, stuprörs och en skjorta
Dagens frisyr: uppsadd lugg, resten utsläppt och plattat?!?!
Dagens mat: Det senaste jag åt var 2 cheeseburgare?
Dagens drog: Ingenting
Dagens tråkigaste: Måste städa
Dagens humör: Har varit ovanligt glad idag

/  /  /

Vädret utanför mitt fönster: Grått och blåsigt
Lyssnar på just nu: Four star mary
Igår gick jag och lade mig: vid tolv
Idag vaknade jag: exakt klockan åtta
Jag har på mig: mina TIGERKALSONGER, save the fish!-tisha, cheap mondayjeans, en blå skjorta och min TIGERSJAL!
Senaste person som ringde mig: Mamma
Senaste person som jag ringde upp: Anita
Senaste person som skickade sms till mig: Jemina
Senaste person som jag skickade sms till: Jemina
Senaste vän jag addade på Facebook: Delal
Som addade dig: fortfarande fazze :( ingen vill bli min vän
Senaste person som mejlade mig: Zamzzzar
Senaste sajt som jag kollade på: Hotmail
Ska göra idag: Städa
Bra eller dålig dag idag? helt okej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0