MOTALA?!?! ; UU ;

insåg nyss att jag inte laddat upp alla bilder från motala!!!
Bara cambilderna HAHA, men ja nu kommer det komma typ tre bildspams i rad men w/e

Cool chey påväg till tåget?!                 Assnygg polis på tåget jag kanske råkade smygfota och skicka till folk!?!


Cool chey på tåget?!                           Något fult jävla par som ersatte den snygge polisen när han gått av


Oh you know it bitch!!


Jävla wb kaya eller?!?!                Isbjörn<3            asså vad vill du mig?!?!?


Ganska cool i svart hår


Visuellt!


SHIT ÄR JAG JAPAN ELLER?!??!?!?


Jonte och lina ; u ;


ALLTSÅ HAHAHA KLARA... ARG!!!! HAHAHAHAHHHA VILL DÖ


Fucking shit alltså, saknar er asmycket dewds!!! vill tillbaka dit förevigt typ :( ; uu ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0