NATTEN



Nattjej!


Nattsnacks<3


ZÖTIS

Ps inatt n'r jag skulle sova och hade släckt överallt och precis höll på att skriva ett sms till tove så låter det PRECIS som om någon släpar sig själv upp för min trappa. dova duns och skit. FATTAR NI HUR RÄDD JAG BLEV?!?! VÅGADE INTE TITTA NÅGONSTANS, ringde tove i paniken och ba FÖRLÅT FÖR ATT JAG RINGER MEN DET LÄT SOM OM NÅGON SLÄPADES SIG UPP FÖR MIN TRAPPA ;_____; Letade igenom huset med lite stöd och konstaterade att det var möss i väggen, slash en 3 centimeter enhörning


Kommentarer
Postat av: tove

HAHAHA seriöst fatta lyckan att typ slå upp väggen så står det en pytteliten enhörning där ;UUUUUU;

2010-09-16 @ 09:35:49
Postat av: ELLlLLLLLLLLI

skulle bli helt PAFF och typ... dö!

; nnnn ;

2010-09-17 @ 11:14:11
URL: http://painshutdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0